måndag 13 oktober 2008

Ny energi!

Efter helgens supertrevliga Stockholmsvistelse med syrran har jag fått nya krafter. Vi har haft det jättebra. Shoppat, gått och kollat, fikat, ätit och pratat. Inga sena kvällar och lagom tidiga mornar. Ser fram emot nästa tripp tillsammans, för detta måste bli en tradition.

Idag har jag känt mig pigg och stark på jobbet. När jag kom hem ikväll lagade jag en ordentlig middag. Och nu när barnen somnat körde jag igång med en rejäl städning av badrummet. Där ska jag så snart jag får möjlighet inreda till ett mysigt hemma-spa där jag kan tanka ännu mer energi när det behövs.

TACK STORA P FÖR EN KANONHELG!!!!

Lilla P

1 kommentar:

Yogamamma sa...

Åh, när jag läser detta längtar jag efter mina syrror. Som tusan. Det är något magiskt med de där syskonhelgerna. Verkligen