tisdag 3 maj 2011

Hur mycket ska man hinna med egentligen????

ÅÅÅ, vilken tisdag! Denna vecka känns som vm i logistik. Och det blir inte alltid som man tänkt..

Idag har vi haft Skräpplockardag med barnen på jobbet. Vi var ute mellan 9-12.30. Det var växlande väder: sol och snöbyar. Kallt!!! När vi kom tillbaka till förskolan var vi rätt slut. Det tar på krafterna att rodda runt 20 barn.

Jag skulle jobbat till 17.45 idag, men fick skita i min planering och cykla hem 16.40. Mannen åkte till jobbet kl. 14 idag. Då fick farmor rycka in som barnvakt.

Äldste sonen hade fotbollsträning 17-18. Yngste sonen har varit jätteledsen för han har ont i örat. Han gick och la sig och sov en stund. Det betyder att han inte är pigg.

Mannen har slutat jobba nu och är iväg och fixar hämtmat.

För min del blir det ännu en kväll framför datorn med mina utvecklingssamtal.

Hoppas ni har en lugn och skön tisdag. I så fall: Njut!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad det är jobbigt med såna dagar! Hoppas det blir någon lugnare dag emellanåt så att du hinner andas oxå!
Kram
Jennie

Lilla P: sa...

Jennie: På torsdag blir det nog lite lugnare: ) Då ska jag sluta hyperventilera och börja andas!

Kram