lördag 3 september 2011

Helg!

Härligt med helg och sovmorgon. Tyvärr envisas min förkylning och jag har börjat hosta mer. Jag vill bli frisk nu! Mannen fixade till en liten vattenfontän idag genom att stoppa ner pumpen i en låda som han fyllde med sten och vatten.

I trädgården börjar det bli lite höstigt. Nytt på denna uteplatsen är stubben som fungerar som bord. stubben är skänkt från Stora P´s ägor.

Jag har tonat håret och fått bort det mesta av det solblekta. Jag fegar lite därför blir inte så stor skillnad, men jag kanske vågar mer framöver....

Barnen har fått ett nytt intresse: Beyblade. Fattar inte att det kan vara så kul, men de har roat sig i flera timmar med det idag.



Jag och min Ipad! Nu ser jag fram emot en lugn kväll och sovmorgon imorgon. Sen blir det barndop!

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygg fontän! Gamla burkar funkar. Termomentern i växthuset var suverän! Tack! Idag har det varit över 40 grader där. Vi har plockat lingon, bakat bröd och räddat skolan från nedläggning. Ses i morgon. Nu blev det plötsligt ett himla tjatande om ipad hos oss. Stora P.