söndag 30 oktober 2011

Härliga helg

Vintertiden känns... Jag har hoppat ner i sängen och tycker att det här har varit en såååå lång dag. Attt en timme kan göra sån skillnad.

Helgen har varit bra. Igår hade vi klassföräldrar ordnat familjeaktivitet för klass 3b. Det blev tipsrunda och grillning. Lagom seriöst. Trevligt att träffas några timmar och prata lite. Vi hade tur med vädret också. Därefter lekte yngste sonen hemma hos en kompis ända till kvällen. Jag var iväg och shoppade lite. Synd att man inte har obegränsat för fy vad roligt det är att handla. Köpte shorts, plattång/ locktång och lite annat. Ikväll skickade jag iväg en liten beställning till Mandel också: ) Nu har jag lite till kommande fester!

I eftermiddag körde vi äldste sonen till farmor. Han ska sova över där och vara där imorgon. Det är höstlov nästa vecka. Jag är ledig på onsdag och mannen på fredag så det blir en rätt ok veckan för barnen.

Imorgon väntar en mega-måndag. Föräldramöte på jobbet på kvällen...

Inga kommentarer: