måndag 16 april 2012

Mycket att förbereda

Hej! Hoppas ni alla har haft en bra start på veckan. Min måndag har varit helt ok. Måndagen är annars min värsta dag, men idag har den avlöpt helt klart smärtfritt.
Just nu är det mycket att förbereda i mitt liv. Hjärnan går ständigt på högvarv och jag har pärmar och anteckningsböcker lite här och var. Att skriva i när jag hinner och när något klokt dyker upp. Jag förbereder mina utvecklingssamtal, mentorssamtal och ett möte på skolan. Blir skönt när man kan checka av lite.
Min avkoppling består för närvarande av Rumble. Totalt fokus på något egentligen helt oviktigt, men det rensar hjärnan.
Imorgon slutar jag tidigt. Då gäller följande mantra på eftermiddagen "inte sitta ner och slappna av" . Då blir jag trött och får ingenting gjort. Det kostar på att jobba heltid...

Inga kommentarer: