tisdag 26 juni 2012

Ledig eftermiddag

Idag har yngste sonen varit med mig på jobbet. Det var så lugnt på jobbet så vi kunde gå hem lite tidigare. Sonen var lite rastlös när vi kom hem så han började städa i garaget. Så här fint blev det. Till och med matta på golvet ; )Sen ville han vattna i trädgården och klippa bort vissna syrénblommor.
Jag har börjat packa inför trippen till västkusten. På lördag sticker vi! För en gångs skull är jag ute i god tid med packningen.
Till och med det viktigaste är redan packat : )
Jag förbereder så mycket jag kan för på fredag kväll är det fest!
Då blir det orientalisk fest tillsammans med kollegorna. Ska bli en liten överraskningsfest för två som ska gifta sig i sommar. Hoppas på varmt och soligt väder! Jag har fått låna så bra grejer: ) Tänk att jag kan ha turkiska magdanskläder för barn ; )

Inga kommentarer: