fredag 13 juli 2012

Allt annat än en slump; )

Här står mannens favoritbok med hans favorithus på framsidan. Jag har hört en massa prat om The Baron House, men lyssnat med ett öra och inte lagt något på minnet.
Plötsligt blev det i min värld väldigt märkligt när det huset plötsligt uppenbarade sig i det Österlenska landskapet. Jag trodde typ att huset låg i USA eller något annat land... Mannen blev så klart eld och lågor när han hittade det. Han hade så klart full koll på var det låg. Och att han bokat hotellet just där visade sig nog inte vara någon slump.
Jag och barnen pushade på mannen att köra in på den privata vägen för att kolla om någon var där. Kanske kunde han få komma in och kolla? Man har ju inget att förlora på att våga fråga.
Vi träffade ägarna och fick gärna ta en titt. Dock inte inne, vilket han heller inte frågade.
Snacka om att bli lycklig! Det var stort för mannen : )
Den här bilden är faktiskt väldigt fin.

Nu har även jag en relation till The Baron House : )

Inga kommentarer: