onsdag 11 juni 2014

Nöjda barn, nöjd mamma

Så. Då har vi kalasat färdigt för ett tag. Idag har vi firat yngste sonen som fyller 10 år. Han verkade helnöjd med sin dag och sina presenter. 

Jag slutade kl 14 och fram till kl 18 då gästerna kom hade jag fullt upp. Men jag planerade allt så strålande bra att jag även kunde klämma in 30 minuters träning. Så nöjd med det! 

Vädret var inte särskilt bra när det var dags att grilla kycklingen. Men parasollet fick skydda mot det värsta regnet så det gick bra till slut. 

Nu ska jag hänga upp en maskin tvätt. Ikväll är det jag som är uppe längst. De andra var helt slut efter dagen. 

Imorgon väntar ännu en intensiv dag, dels på jobbet och sen vidare på skolavslutning. 

Men jag är så glad. Att min födelsedag ska firas i lugn och ro med familjen. I värmen, i bikini, med en drink i handen. 
Orkar inte med ett enda kalas till nu. 




Inga kommentarer: