onsdag 22 juli 2015

Markservice

Idag har det varit full fart. Har inte hunnit med så mycket målning som jag tänkt. Barnen behövde aktiveras så jag fick fördriva tiden på leklandet medan de sprang sig svettiga. Mycket matlagning blir det också på semestern. Man vet aldrig hur många som ska äta. Finns gott om hungriga kompisar. Och jag bjuder dem så gärna. Särskilt när de är artiga och tackar så mycket för maten. 
Kvällens träning bestod av en och en halv timmes promenad. Längre än det var tänkt, men jag ville möta upp sonen och ta sällskap med honom hem. 
Nu ligger alla i sina sängar. Nästan. Äldste sonen ska sova i uterummet så han ligger i soffan där. Jag sitter i soffan i tv-rummet och njuter av lugnet som infunnit sig. Jag mår bäst när hela familjen är samlad igen. 
Morgondagens plan bestämdes just nu. Ska ställa klockan tidigt, käka frukost och åka och träna. Sen får jag se om jag får med barnen på en liten utflykt. 

Inga kommentarer: