fredag 10 mars 2017

Lediga dagar

Helgen är efterlängtad. En tuff vecka fick ändå en bra avslutning. Intensiv, men bra dag på jobbet. 
Efter jobbet en nödvändig powernap, sedan blev det åter igen hämtmat. Så är det när kylskåpet är tomt. Imorgon ska det fyllas igen.
Mannen stack iväg för att dricka öl med kollegor, äldste sonen skulle sova hos kompis. Jag fick helt plötsligt för mig att städa huset. Så det ägnade jag mig åt ikväll och yngste sonen har tränat en timme och spelat data.  Så skönt att ha städningen gjord. Har även skrivit matsedel och handlingslapp tills imorgon.
Håller verkligen tummarna för att mitt halsont är borta tills imorgon. Har varit halvkrasslig till och från i flera veckor nu och inte kunnat träna på länge. Känner att jag just nu lätt åker på infektioner. 
Hoppas våren kommer snart på riktigt med ny energi och friska tag. 

Inga kommentarer: