torsdag 4 februari 2010

En bra dag

Då kan man bocka av denna arbetsveckan: ) Idag har det varit en bra dag på jobbet. Förmiddagen tillbringade vi i pulkabacken. Kul, med glada barn och fika. Slutade halv 3, vilket var helt ok. Jag körde sedan hem en kollega som inte lyckades få bilen med sig till jobbet idag: ) Hon kunde ju inte gå hem. På så sätt fick jag testa lite snöiga skogsvägar. Det gick ju bra det med, även om jag var rädd för att få möte.

Jag hade tänkt städa lite ikväll, men kände mig inte motiverad. Jag har i alla fall varit och handlat mat ikväll så vi slipper det imorgon. Imorgon får vi ta tag i städningen. Vi ska ha gäster på lördag: ) Mannen börjar inte jobba förrän 13.30. På förmiddagen ska yngste sonen till en kompis så mannen och jag blir själva. Vad ska vi bara göra då? Det vet jag... Lite shopping bland annat och en sväng till systemet för att inhandla div. goda drycker.

1 kommentar:

Anonym sa...

Goda drycker:) Nice!!!/Fru Renoverare