tisdag 2 februari 2010

Min tisdag

Idag var det inget kul att köra till jobbet. Fy, vad det snöade! Det var bättre när jag körde hem. Då var det plogat. Imorgon blir det väl samma visa eftersom de lovat mer snö inatt. Efter sportlovet hoppas jag verkligen att snön försvinner. Det är ju inte utan att man är lite avis på vissa som snart ska lämna landet för lite sol och värme...

För övrigt har min tisdag varit bra. Jag har känt mig ganska pigg trots att jag hade svårt att somna igår kväll. Jag somnade nämligen till i sonens säng vid läggningen kl. 19.30. Sov högst en kvart, men det märktes som sagt senare.

Nu ska jag försöka fundera ut något att äta till kvällsmat. Jag är rädd att det är ganska tomt i kylen. Men jag får väl leta upp något i frysen. Lite rester från helgen kanske...

Inga kommentarer: