tisdag 5 oktober 2010

Högt tempo!!!

Idag har det varit fullt ös! På jobbet har vi jobbat hårt. Vi har bl.a. städat ur våra uteförråd. Ett riktigt slitjobb, men fint blev det. Efter jobbet satt jag och en kollega och förberedde en informationskväll som vi ska ha för hela kommunens fritidspersonal. Vi ska prata om jämställdhet. Det ska vara som en uppstart för deras jämställdhetsarbete. Kul att ha fått förtroendet att göra det! Eftersom det därför är många "sådana" tankar i huvudet på mig nu så måste jag lägga in en bild: (Om ni inte ser: -Varför har han ROSA mössa på sig? -För att han är BÖG.)

Nu sover barnen gott och jag börjar känna mig trött. Jag ska mysa framför teven innan det är dags för sängen.

Mannen är nöjd idag. Han har beställt en iPhone och någon annan pryl. Att det kan vara så kul med prylar. Tycker han alltså. Fast jag vet fler som är prylgalna: )

Inga kommentarer: