söndag 19 juni 2011

En tidig söndag

Ingen sovmorgon idag inte! Äldste sonen och hans kompis vaknade vid 7. Trodde de skulle sova lite längre med tanke på att de låg och tisslade och tasslade fram till kl. 23.30: ) Men, men... Jag har hunnit med mycket idag. Hade till exempel nybakade bullar kl. 9.30. Fick sedan för mig att jag skulle testa att baka cupcakes. Har blivit så inspirerad av fantastiska cupcakes på nätet. Fastnade för ett recept med choklad och hallon. De blev helt ok, men det var ett pyssel. Och världens kaloribomb! Gott!

Sen tog jag min kamera och gick ut. Var sugen på att ta lite kort. Gick en runda i trädgården.

Så här ser det ut hemma hos oss nu!

Ofattbart att tänka att det låg en halv meter snö här för fyra månader sedan...


Jag föredrar den här årstiden!


Imorgon är det måndag igen...


Två veckor kvar till semestern. Nedräkningen har börjat på riktigt: )







Inga kommentarer: