söndag 26 februari 2012

Vårkänslor!

Solen har strålat och jag har suttit och haft det gott. Med en bok och en kopp kaffe. Så skönt!
Helgen har också bestått v två goda matupplevelser. Igår kväll åt vi lövbiff. Vet inte när jag åt det senast. Verkligen snabb mat. Ska bara precis få ärg på båda sidor sen är det klart. Gott med potatisgratäng och persiljesmör till : ) Ikväll blev det vegetarisk lasagne. Det har jag inte lagat på flera år. Utan recept, men det fanns där uppe ändå : )
Äldste sonen gillar mat och tycker om matlagning. På fredag blir det Halv 8 hos mig här hemma. Då står han och mannen för maten. Yngste sonen och jag får inget veta. Ska bli mycket intressant hur mannen ska ta till sig denna uppgift; )
Imorgon är det dags för jobb igen. Veckan börjar tufft , men blir bättre mot slutet.

Inga kommentarer: