tisdag 7 augusti 2012

Då var man igång igen...

Nu snurrar det på i en väldans fart igen. Jag har jobbat två dagar och det känns faktiskt rätt ok. Men det är helt galet att man ska jobba heltid och sen hinna med allt det andra också.
Helgen på Östelen var supermysig. Ett riktigt bra avslut på semestern. Sen har vi skaffat katt också : ) I söndags kväll hämtade vi hem en liten Tess. Det är så mysigt och jag tror faktisk att mannen också gillar det. Han sa innan att den kommer jag inte befatta mig med, den får ni sköta. Men idag klappade han katten på helt eget initiativ ; )
För övrigt idag så har jag varit hos tandläkaren och blev 900 fattigare. Inga hål, men en hel del tandsten. Så skönt att ha det gjort. Sen har jag städat också. Det behövs både efter katten och efter äldste sonen som är själv hemma...
Imorgon ringer klockan 5.15. Det är minsann hårda bud!

Inga kommentarer: