söndag 12 augusti 2012

Helgen!

Efter att ha torkat kräk och kurerat kändes det trevligt att gå iväg på fredagskvällen. Jag och mina kollegor gick ut och käkade svenska tapas på en trevlig liten restaurang.

Mycket gott och trivsamt. Därefter gick vi vidare till en annan krog för att dricka ytterligare ett glas vin och prata lite. Det blev inte så sent, vilket var skönt.
För övrigt har helgen varit lugn. Jag har haft ont i halsen och känt en början på förkylning. Tack och lov känns det bättre idag.
Ibland undrar man vad man ska göra när man blir stor. Jag gör det i alla fall. Ska jag jobba på förskola hela livet eller finns det andra möjligheter? Det finns mycket annat som lockar... ett B&B hade varit trevligt, en webshop eller en egen liten butik... Nu har jag i alla fall beställt den här boken på biblioteket : )
Avslutar med en bild på världens sötaste : )

Inga kommentarer: