söndag 10 mars 2013

Djupsömn

Inatt har jag sovit bra. Vaknade inte av att katten spydde i hallen. Jag som brukar vara extremt lättväckt. Däremot var mannen tvungen att väcka mig och visa att katten spytt. Och jag fick torka upp. Så är det när man är gift med en djurmotståndare...

Men jag fick sovmorgon. Mannen gick upp tidigt för att få iväg yngste sonen till ishallen. Innan 8 blev han hämtad av kompisar för att åka på allmänhetens åkning.
Hemma en halvtimme, käka lite och byta om till hockeyskydden för att åka på träning.
Så nu är jag själv hemma. Ska städa av lite och fortsätta rensa och styra upp i en annan byrålåda. Bland underkläderna. Upptäckte nämligen visst kaos i den lådan också. I eftermiddag ska jag handla lite nytt och fylla på i den lådan. Dock inget likt Tara-reklamen ; )

Inga kommentarer: