onsdag 3 april 2013

Med- och motgång

Har precis gått och lagt mig bredvid en varm och go åttaåring. Han ville somna i vår säng ikväll.

Vilken dag. Lång och innehållsrik. Både på gott och ont. Har haft en bra dag på jobbet. Slutade tidigt och fick en skön stund i solen. Tillbaka till jobbet på föräldramöte. Men det har jag så gärna när man få så trevlig feedback. Sååå nöjda föräldrar. Blir så glad och varm i hjärtat när de är så nöjda med det jobb vi gör. Gissa om jag ska använda det som argument på lönesamtalet imorgon : )

Men jag har också känt mig lite illa till mods. Några steg tillbaka igen vad det gäller sonen. Svårt att bemöta existentiella funderingar. Jag måste verkligen se till att få positiv energi någonstans ifrån för att orka med allt.

Imorgon är det torsdag. Det kommer bli en bra dag!

Inga kommentarer: