söndag 7 april 2013

Tänkvärt

Efter dagens föreläsning släntrade jag in på Apoteket och köpte vitaminer till barnen. Veckohandlingen bestod sedan av ytterst nyttiga varor.

Tror absolut att kost och vitaminer påverkar välbefinnandet och så även vid tex adhd. Men hur enkelt är det att få i barn tillräckligt med nyttigheter för att det ska göra skillnad? Vi har absolut inte särskilt onyttig mat i vanliga fall, men visst kan vi snäppa upp oss lite. Vi får se hur det går.

Nu ligger jag mellan mina sköna lakan och känner mig rätt nöjd med helgen. Åter igen väntar en intensiv vecka. Imorgon avslutning på föräldrautbildningen och dessutom apt. På onsdag ska jag och mina kollegor ha planeringskväll hemma hos en av dem. Blir nog lite trevligt också! På fredag kanske jag åker på stängningen... Men det kommer gå bra!



Inga kommentarer: