lördag 29 juni 2013

Regn, sol och enkelrum

Första dagen i stugan. Fullt ös med tio man. Barnen är glada. Äldste sonen tycker att detta är bästa veckan på hela året. Det värmer en mammas hjärta att se att han mår så bra. 
Efter regnet kom solen fram och vi fick möjlighet att sitta på altanen och ha det skönt. Rosebubbel och grillning. 
Nu har jag precis krupit ner i sängen. I mitt enkelrum. Barnen har ett eget rum, mannen och jag har var sitt eget rum. Det kan jag faktiskt tycka är rätt skönt och mysigt när man är tillsammans så många en hel vecka. Jag som har det där behovet. Behov av egentid och ensamhet..
Morgondagens mål blir att köpa träningsskor. Nu ska kroppen bli i bättre form och bli fastare och mer muskulös : ) Alltså shopping medan det regnar och sen avkoppling i solen. Det är vad jag hoppas på!



Inga kommentarer: