söndag 8 mars 2015

Planering

En skön söndag då våren slog till på riktigt. Inte riktigt lika aktiv som igår här på hemmaplan. 
Efter veckans träningsvila var jag åter på gymmet idag. Var lite orolig för hur det skulle kännas och om jag skulle kunna gå efter min plan. Min planering är att periodisera min träning. Tre tunga veckor, tre lätta... Vill ha en utveckling. Dagens pass blev riktigt bra och jag ökade på vikterna som jag tänkt. Idag fokus på överkropp. Imorgon blir det ben och mage. Skönt att vara igång igen.

Mannen och jag har börjat få massa idéer kring vår utemiljö också. Faktiskt jag som kläckte lite nya förslag. Jag har letat inspirationsbilder och han har skissat. När vi ska sätta in två nya riktigt stora fönster krävs det en snygg miljö utanför. Som vanligt kliar det i fingrarna och vi vill köra igång direkt. 

Dagens bilder visar på ett ungefär vilken stil vi är ute efter. 
Slänger även in en bild som ger lite träningsinspiration. Eller hur. 



Inga kommentarer: