onsdag 18 november 2015

Ändrad ordning

Sjukt trött imorse. Hade kunnat ge vad som helst för att få ta täcket och kudden och gå och lägga mig i soffan. Tänker att på lördag ska jag göra det. Vakna tidigt. Och få somna om. Underbara känsla. 
Men idag var det bara att kämpa på från tidig morgon. Hade en hel del att avverka när jag kom hem klockan 15. Allt blev gjort. Men i en annan ordning än den tänkta. Först var det bara nödvändigt med den där soffan. 20 minuters total avkoppling. Sen bakade jag till morgondagens fika på jobbet. Kvällsmat och sen blev det träning. Var inte speciellt motiverad, men gjorde det ändå. Så glad för det. Positivt är att vilan gjort mig starkare. Det är ändå en motivationshöjare. Kvällspromenad i regn med äldste sonen. Kvällen avslutades med Bonde söker fru och lite fika. Härligt att se lite kärlek. Som motvikt till allt elände i världen. 


Inga kommentarer: