måndag 19 september 2016

Blandad dag

Dagen började med tidigt födelsedagsfirande av mannen. Även morgontrötta barn deltog och vi åt en lite extra lyxig frukost. Sen stack jag till jobbet. De sex timmarna där gick snabbt. Kompade och gick på möte. 
Vilken katastrof. Så oproffsigt. Jag fick stoppa mig för att inte säga Vad fan håller ni på med. Och. Nu gör vi så här istället. Efteråt bara kokade det i mig och när jag förstod att mannen också upplevde samma sak kände jag att jag var tvungen att agera. Ett telefonsamtal där jag fick möjlighet att uttrycka vårt missnöje. Så jäkla skönt. 
Jag är inte perfekt eller kan allt. Men jag förväntar mig ett proffsigt bemötande och människor som är förberedda inför möten och kan sin sak.
Men som tur var avslutades kvällen med ett lyckat kalas för 43-åringen. 

Inga kommentarer: