torsdag 13 juli 2017

Inställda planer

Idag flög något på mig så jag blev kass i magen och ganska utslagen några timmar mitt på dagen. Det gjorde att vi fick avboka den tänkta utekvällen med vänner. Så trist. Hade verkligen sett fram emot det.
Men inget är kul när man inte är i form. Den här andra semesterveckan kunde verkligen varit bättre. Men yngste sonen är frisk igen. 
Och jag känner mig bättre ikväll. Nu ska jag sova och hoppas åter igen att jag vaknar pigg och frisk imorgon. Vore verkligen på tiden att få till lite morgonträning. 
Testar knepet att inte rulla ner helt i sovrummet. Tänker att det tidiga ljuset ska göra att jag har lättare för att kliva upp. Tror att det var en av nycklarna till varför vi kom upp i så bra tid på Österlen. Det gick inte att rulla ner i alla fönster i sovrummet. 

Inga kommentarer: