torsdag 11 september 2008

Helgen är här

Nu har jag och barnen tagit helg! Vi har inte mycket inplanerat i helgen. Simskolan på lördag är inställd. Tyvärr. Hade sett fram emot att gå till simhallen hela familjen och bada lite. Så blir det inte.

Imorgon ska jag till frissan en sväng. På lördag har vi inget planerat. Jag har dock tänkt att titta lite i barnens garderober och leta efter vad vi har för höst/vinterkläder och skor som passar. Igår kväll var jag och köpte en superfin höstjacka till äldste sonen. Han tyckte däremot inte att den var snygg. Han vägrar att prova den. Går inte ens om man mutar med alla Pokémonkort i världen. Men jag vill att han ska ha den. Vi får se vem som vinner.

På söndag blir det eftermiddagsfika hos goda vänner och sedan innebandyträning.

Så ser mina helgplaner ut. Återkommer med hur det blev.

Lilla P

Inga kommentarer: