torsdag 2 september 2010

3 lediga dagar!!!

Ännu en arbetsvecka avklarad! Veckorna bara rusar förbi. Inte riktigt bra... Vilket härligt höstväder det varit idag. Soligt, men inte så varmt. Imorgon ska det också bli fint. Toppen på min lediga dag: ) Imorgon måste vi handla mat. För övrigt ska jag ta dagen som den kommer.

Jag måste bara visa mannens senaste projekt. Jag blev lite full i skratt. Jag visste att han grejat och fixat i garaget, men inte riktigt brytt mig om vad han gjorde. Ett tydligt bevis på att det kliar något fruktansvärt i fingrarna på honom. Han måste ha något att göra. Så i brist på "viktiga projekt"...
Taa daa!! Han har inrett en liten hörna i garaget, dvs satt upp en vägg och målat: ) Där ska han ha lite förvaring, t.ex. alla hans tidningar. Vår gamla rottingsoffa, som inte blev såld, fick en bra plats.
Det ser för roligt ut, men det kanske har en funktion.
Ni som känner honom blir nog inte förvånade, eller??

1 kommentar:

Anonym sa...

Perfekt "hänghörna" för killarn och kompisar kanske?! /U