lördag 11 september 2010

Regnig lördag

Vädret är grått. Barnen är slöa och ligger framför teven. Jag har duschat och försöker komma igång. Jag ska ner på stan och fixa lite om en stund.

I eftermiddag ska mannen på herrfest. En återkommande aktivitet med skiftande innehåll. Idag ska det tydligen vara utomhusaktiviteter i skogen. Vi andra får mysa hemma. Yngste sonen ska kanske på bio med farmor.

Äldste sonen har blivit antagen till "den bästa" gymnastikföreningen i stan. Jag är glad, han är inte lika... Jag som är gammal gymnast, som tillbringat många timmar i gympasalen, vill gärna att han ska gå. Jag tror att han är gjord för gymnastik. Fast det är hårdträning: 2 timmar, 2 gånger i veckan. Han ska dit och ge det en chans.

Idag ska jag börja packa!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart han ska gå på gympa! Är ju svårslaget. Moa har precis börjat på redskapsgympa och gillar det. Nu är det ju bara i Skillingaryds GF och bara en timme i veckan men nån gång ska de ju börja :-)

Ha en skön lördag!
/Jennie