tisdag 30 november 2010

Trött, tröttare, tröttast!

Det är vår dator det. Därför blev det inget inlägg igår, men idag ger jag mig på att.

Imorgon börjar vintern. 1: e december och lucköppning. Fast det känns som den pågått läääänge. Men jag måste säga att jag gillar snön. Det är så många andra som spyr galla över den. Vitt och fint och rent!

Kylan däremot är liiite väl bra. Idag har det varit runt -10. Igår var äldste sonen iskall om fötterna efter en timmes lek ute. Vinterskorna var visst lite små. Ikväll har vi varit och köpt nya. Och vad ville han ha? Jo, det dyraste och bästa! Fattar inte vad han fått det ifrån, såna är ju inte vi: ) Klart killen ska ha det bästa!

Nu ska jag slappa och snart sova. Imorgon ringer klockan 5.20.

Vet ni en sak? Den första tanken du tänker när du vaknar färgar hela dagen. Tänk på det!
Alltså inte bra att tänka: ååå nej, jag längtar redan till ikväll när jag får sova igen: )

Det har ju hänt...

Imorgon blir det skärpning!

Inga kommentarer: