tisdag 28 december 2010

Det är mycket nu!

Det är stressigt att vara ledig: ) Idag gick jag upp halv 7 och körde mannen till jobbet. Barnen sov gott så jag kunde krypa ner i sängen en timme till när jag kom hem.

Igår fick jag panik på mitt hår så jag bokade en klipptid. Fick en redan idag. Det trodde jag aldrig. Nu är de slitna topparna borta. Tyvärr lite av längden också, men det var inget att välja på.

Det visade sig att syrran och hennes barn skulle till mamma idag och äta lunch. Då ville vi förstås det också: ) Allt för att slippa laga mat! Det blev en rätt så snabb visit hos mamma. Hem och hämta mannen på jobbet. Det är ett pusslande när det är vinter och man bara har en bil.

Sen åkte jag ner på stan för att hitta något nyårsfint! Får bli en kombination av lite gammalt och lite nytt: )

Imorgon ser jag fram emot en betydligt lugnare dag.

Inga kommentarer: