fredag 17 december 2010

Tröttsamt!!!!

Idag har jag varit ute och skottat snö. Jag tycker att det är en rätt avkopplande sysselsättning. Vi som bor i stan behöver inte lägga ner så mycket tid och energi på snön. En gång ner till brevlådan samt på garageuppfarten räcker.

Trots att vi bor i stan tycker jag det gnälls aldeles för mycket över snön. Alla grannar jag pratat med idag gnäller och gäller. Det är sååå jobbigt och de vet inte var de ska göra av snön. Lägg den på tomten för sjutton. Man får väl ta hand om sin egen snö.

Jag svarar bara att jag gillar snö. Då bara fnyser de åt mig: )

Ha en skön fredag allihopa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men, det är mycket snö att skotta.Man vet snart inte vad man ska lägga den. Men fint är det och hoppas att den får ligga kvar över julen.Ha en skön helg.
SPJ.