söndag 9 januari 2011

Gårdagen!

Igår var vi hos syrran och firade hennes födelsedag! Trevligt, god mat, mycket prat och skratt!
Vi hamnade i det här rummet igår. Ett mysigt sällskapsrum. Där satt vi och drack vin och pratade. Tyvärr drog jag nitlotten så det blev inget rödvin för min del.
På kvällen bjöds det på italiensk plockmat. Jag la ner hela min själ i detta vackra köttfat: ) Visst lyckades jag snurra till det fint?
Marinerade vitlöksklyftor är inte så dumt!
Det bjöds också på syrrans specialite: sniglar i vitlökssmör! Inte min favorit precis, men vi smakade i alla fall.
Tack för en trevlig dag och kväll!




1 kommentar:

prylpinglan sa...

du får gratulera systern din i efterskott!
de var väldigt fint du hade snurrat!!!
å sniglar som e så gott...! visst de låter äckligt att äta sniglar... bara ordet sniglar är äckligt tycker jag..
men gott ändå!