torsdag 14 maj 2015

Härliga ljus

En solig och fin ledig dag. Vädret påverkar verkligen humöret och energin. Har hunnit med en hel del bra saker idag.  Vi har röjt ganska mycket här hemma. Dags att börja tömma vardagsrummet. Höll på att bli galen på alla sladdar vi har som vi i och för sig döljt i kabelkanaler. I fortsättningen blir det trådlösa system. 
Sen fick vi lämna kaoset och åka på 4-årskalas. Trevligt och avkopplande. 
Åkte och handlade och fyllde upp kylskåpet igen. Efter kvällsmaten åkte jag till gymmet. Vilken skillnad mot i vintras. Då hade jag aldrig orkat åka iväg vid 19. Nu orkar jag tack vare ljuset och årstiden. Har faktiskt fått en liten ny kick träningsmässigt i veckan. Av någon anledning. 
Imorgon ringer klockan tidigt och jag ska jobba. Men jag tror att det kommer bli en bra fredag. 



Inga kommentarer: