söndag 17 maj 2015

Hemmafix

Helgen är över, men jag hade behövt fler lediga dagar. Finns massor som jag vill göra här hemma. Veckan som kommer är väldigt inbokad och fritiden blir begränsad. 
Nu mitt i ombyggnaden upptäcker man så mycket annat som behöver fixas i ordning också. Idag har jag fortsatt med målningen. Dörrkarmen i badrummet var gulnad och behövdes fräschas upp. Galet vad lite färg kan göra susen. Nu ser dock dörren lite gul ut, men det ska vi ändra på. Äldste sonens fönster har jag målat ikväll. Mannen blir lite trött på mig när jag drar igång med en massa nu, men det går inte att stoppa mig när jag väl vill fixa något. 
Så förutom det så började vi dagen med fotboll. Höll på att frysa ihjäl och det är helt obegripligt att det är mitten av maj. 
Idag blev det hemmaträning för att vinna tid. 
Dags att ladda batterierna inför en lång måndag. 




Inga kommentarer: