söndag 10 maj 2015

Helgrapport

Olikt mig att inte göra dagliga inlägg på bloggen. Men det har blivit för sena kvällar i helgen. Startade igång helgen med en kul jobbfest i fredags. Påhittiga arrangörer och härliga kollegor och tiden bara sprang iväg och blev plötsligt ganska mycket. Det och alkoholen gjorde att det blev en seg lördag. Förmiddagspromenad för att känna vårens dofter och för att försöka piggna till. Häggen blommar och doftar fantastiskt. 
Men det var bara att ladda om för nya festligheter. Denna gång ett mer stillsamt 75-årskalas. Jag höll mig till vatten och körde. Hela familjen var med, vilket var en stor glädje. 

Även idag har jag känt mig lite trött. Men har fixat det som var tänkt i form och handling och städning. Och så har jag varit på gymmet en sväng. 

Nu väntar en ny vecka. Hoppas det händer mycket här hemma då. 



Inga kommentarer: