måndag 27 februari 2017

Rivstart

Denna veckan har rivstartats. En morgon som krävde sitt och som funkade halvbra. Omställningar och förändringar är inga toppenord i den här familjen. Jag stiger upp tidigt för att själv vara klar så att jag kan ge barnen den hjälp de behöver på morgonen. Ibland hjälper inte det heller. En kom iväg bra  iallafall. 
Sedan lämnade jag morgonen bakom mig och fokuserade på jobbet. 
Grått och trist ute. Längtar efter vårkänsla. 
Kompade för att gå på skolmöte. Ett bra möte. En klok och bra person är med och hjälper skolan att komma på rätt spår. En otrolig trygghet att ha tillgång till hans kompetens. 
Tillbaka till jobbet och kvällsmöte.
Inte mycket till kväll kvar sedan. Pokémonrunda med sonen och lite Youtube-snack med den andra avslutade min måndag. 

Inga kommentarer: