onsdag 18 februari 2009

En ledig dag full med arbete


Eftersom det är sportlov passade jag på att ta ledigt idag. På förmiddagen kände jag mig inspirerad att ta tag i lite trista saker. Typ bädda rent i sängen, lägga över bilder till nya datorn, organisera mina fotoalbum, rensa i garderoben med lakan och dyl. Vissa saker skjuter man gärna framför sig. Jag har kommit ordentligt efter med mina fotoalbum. En nackdel med digitalkameran är att man aldrig framkallar några kort. Jag gillar verkligen mina fotoalbum och ska nu göra allt för att komma ifatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

aj, vilket dåligt samvete med fotoalbum... jag har slutat göra av våra bilder. Dock har jag gjort ett på Moas första år samt köpt ett dito album till Max. Det är tyvärr tomt fortfarande... får väl ta det om man får tid över nån gång *osannolikt*

/Jennie