tisdag 24 februari 2009

Imorgon smäller det!!!

Imorgon firar min blogg 1-års jubileum!!! Det är helt otroligt vad ett år går fort. Jag har tittat tillbaka på äldre inlägg som gjorts. Jag tycker verkligen att det är trist att inte Stora P är med längre. Det blir liksom inte samma sak riktigt. Det var så spännande att se hennes inlägg och att se bilder på hur hon har det. Vi bor ju ändå 8 mil ifrån varandra. Hon säger att hon inte har tid. Hon har fullt upp med att göra karriär.

Hur ska då denna händelse firas? Jag kanske ska sluta blogga, käka en tårta eller kanske bara köra på som vanligt.

Men det bästa som kunde hända imorgon är att Stora P gör ett inlägg!!!!!

Jag håller tummarna...

1 kommentar:

Tovili sa...

Klart att du inte ska sluta blogga, vore ju väldigt trist :(
Tårta tycker jag låter som bästa alternativet, helst då på arbetstid....
Kram