fredag 11 december 2009

Men nu är det helg!

Klockan ringde 4.40 imorse... Men vad gör man inte för jobbet och de små söta lussebarnen.

Det gick faktiskt bra att stiga upp och komma iväg. Jag stannade på jobbet till kl. 9. Därefter åkte jag och spanade efter lite julklappar. Hittade bara 2. Sen hämtade jag sonen hos svärmor.

Nu har vi varit hos tandläkaren. Gick inget bra. Eftersom jag har en tjurig son så vägrade han öppna munnen. Tillbaka igen nästa fredag. Då är det ingen återvändo säger jag bara...

Strax ska jag dricka en kopp kaffe och försöka få lite fart på huvudet. Sen blir det till att hämta äldste sonen som följde med en kompis hem efter skolan. Ikväll blir det Idol-final förstås. Jag håller tummarna för Eric. Det blir nog inga problem att somna ikväll. Särskilt inte efter två glas vin...

Ha en riktigt skön helg alla bloggläsare!

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst var de fina lussebarnen och sjöng gjorde de också.Lite trött är man ju men det går väl över.
Ha en skön helg. SPJ