tisdag 15 december 2009

Vitt, vitt, vitt!

Äntligen snö! Jag kan inte säga annat än att jag blir glad. Även om det gör körningen till jobbet lite jobbigare. Och det verkar finns hopp om en vit jul för nu kommer kylan också.

Idag har jag varit hos tandläkaren. Jag hade ett hål. Det vet jag inte när det inträffade senast. Jag har haft tur med mina tänder. Men det börjar väl gå utför där också precis som med allt annat: )

Nu är vi precis hemkomna efter luciafirande på sonens dagis. Det var fint och de sjöng verkligen högt och bra. Sen blir det rätt stimmigt när alla ska fika och barnen börjar springa omkring. Vi gick hem rätt omgående efter fikat.

Nu är mannen och äldste sonen iväg och inhandlar lite akuta saker. Till exempel varmare vinterskor till äldste sonen. Vi får se vad de kommer hem med. Han är ju väldigt bestämd...

Inga kommentarer: