söndag 13 december 2009

Söndag kväll

Nu är det lugnt här i huset. Barnen sover gott i sina sängar.

Idag har jag och äldste sonen varit en sväng på stan. Vi handlade lite julklappar. Nu känner jag att jag har läget under kontroll. Barnens julklappar är klara, mammas, syrrans och svågerns. Mannens sida får han ta hand om. Jag tror att han fixat det mesta där också. Jag har aldrig tidigare varit ute i så god tid. Det känns riktigt bra. Nu gäller det bara att planera in julgodiset, julmatshandlingen och julstädningen också. Men det löser sig nog.

Veckan som kommer består av en hel del aktiviteter. Imorgon har jag studiedag på jobbet. Då ska vi till IKEA och handla lite till våra nya lokaler. På tisdag kväll blir det luciafirande för yngste sonen på hans förskola. På onsdag ska vi till äldste sonens skola och lyssna på tomtekören. Sen ska vi hinna med två tandläkarbesök i veckan också.

Bästa att snart hoppa i säng så man är pigg och utvilad när den nya veckan börjar.

Inga kommentarer: