tisdag 1 februari 2011

Februari - ett steg närmare våren: )


Jag är hemma idag också. Har man tagit den där trista karensdagen, kan man likaväl ta en dag till. Och det behövs. Jag känner mig piggare idag, men jag är inte helt ok. Det hoppas jag att jag är imorgon. Då blir det jobb.

Idag har barnen utedag. Äldste sonen skulle åka pulka och yngste sonen valde skridskor. Hoppas de har en kul dag, men jag tror att det blir rätt blött eftersom det är några plusgrader.

Jag ska hämta dem kl.12.30. Sen får vi mysa här hemma tillsammans i eftermiddag.

Nu är jag såååå trött på den här vintern. Det känns som den varat i evigheter. Men vi går åt rätt håll.

I söndags kunde vi äta middag i vårt uterum. Solen sken och värmde upp. Första gången sen oktober. Det är ett gott tecken!

Inga kommentarer: