onsdag 9 februari 2011

Lite onsdagsshopping piggar upp!

Härligt väder idag! Man blir så glad när solen äntligen visar sig. Ikväll var jag shoppingsugen därför drog jag iväg till det stora köpcentret. Kom hem med två snygga tunikor. Men fasen vad svårt det är att hitta ett par snygga jeans. Snygg färg, raka, rätt tighta och lagom långa. Det är svårt, men jag ska leta vidare. Så jobbigt att prova hela tiden bara...

Dagens köp var faktiskt fynd. Ena tunikan var det 70% rabatt på. Andra tunikan/blusen köpte jag på Kapp Ahls barnavdelning. Det funkar faktiskt när man är lite som jag. Stl 170 satt som en smäck: ) Och säkert halva priset mot "vuxenstorlek". I fortsättningen ska jag alltid kolla barnavdelningen också: )

Imorgon är det torsdag igen. Shit, man blir nästan rädd.

Inga kommentarer: