tisdag 26 april 2011

Dags att jobba lite igen...

Den härliga, härliga påskhelgen är slut. Vilket sommarväder det blev. Klarblå himmel hela helgen. Otroligt skönt! Skönt att börja arbetsveckan med en tisdag. Jag började tidigt idag, dvs 6.45. De dagarna brukar jag vara väldigt trött när jag kommer hem. Så även idag. Mannen har inte jobbat idag, så jag kunde unna mig en tupplur på altanen. Skönt! Det gav lite ny energi.

Medan vi andra jobba och sliter går han hemma och fixar i trädgården. Han är sååå nöjd. Men det blir inte mycket pengar...

Idag har han fixat till en ny trevlig sittplats. När häckplantorna växt till sig kan det kanske bli ett mysigt tillhåll.


Ser ni den hängande stenen? Vet inte vad man ska säga... Han har så mycket för sig...


Konstinstallation!?!???



Inga kommentarer: