onsdag 13 april 2011

Min onsdag

Jobbat hårt idag. Nu börjar jag tycka att onsdagar är rätt okej. Varannan onsdag börjar jag med en timmes enskild planering. Då hinner man undan en del. Jag jobbade till 16.30. Sen fick jag hämta barnen med cykel. Mannen fick jobb idag också. Idag blev det bud långt iväg. Till Danmark! Han är supernöjd med sitt jobb. Då är jag också nöjd: ) Jag tycker att jag är duktig som cyklar! Igår tvättade vi upp alla vinterkläderna. Idag har jag lagt undan dem i garderoben. Så skönt att slippa dessa kläder i hallen. Fast idag har det inte varit någon vårvärme precis, men det börjar bli grönt på häckar och buskar. Nice!
Nu är mannen hemma. Barnen sover. Brasan är tänd. Ett glas vin upphällt. Det hör till när vi kollar på "Sveriges mästekock". Det är ju faktiskt lille-lördag också: )


God kväll vänner!

1 kommentar:

Tovili sa...

Men så bra att det är lillelördag :) Jag har ju jobbat klart mina nätter för denna vecka så jag tog mig ett glas vin jag också :) Tack vare dig!!
Hoppas allt är bra!
Kram Linda