söndag 3 april 2011

Söndag

På förmiddagen var vi iväg och gick Korpens tipspromenad. Jag vet. Låter skittöntigt, men det var rätt trevligt. Två kilometer i skogen. Barnen fick springa av sig och vi fick lite luft. Vi kommer nog gå fler gånger. Men det bästa av allt. Man kunde äta en smaskig kladdkakemuffins med gott samvete när vi kom hem: ) Idag åkte vårjackan på. Min nya som jag köpte igår. Nöjd! Ska verkligen försöka lägga in en bild i varje inlägg. Det blir liksom lite roligare då, eller vad säger ni läsare???

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa! Vårjackan vill vi se.

Och tipspromenad är helt ok. Vi går ibland vi också. Fast jag är så dålig förlorare...

Hoppas veckan blir fin!
Kram
/Jennie

Tovili sa...

Älskar bilder :) men jag tycker om att läsa din blogg i vilket fall :) Hoppas de roliga sakerna i veckan överträffar de jobbiga :) Kram