söndag 17 april 2011

Helgen är över...

Det har varit en skön helg. Vi har liksom bara varit. Fixat här hemma och njutit av solen. Premiär i solstolen! Idag har mannen och barnen cyklat cykelrundan. De cyklade nog en mil. Sen fick jag komma och hämta dem med bilen. Ikväll har jag varit med äldste sonen på fotbollsträning. Vår tv har gått sönder. Igår kväll gick det inte att sätta på den. Det kommer ljud, men ingen bild. Man blir så trött. Vi har otur med våra tv-apparater... Även tvättmaskinen krånglar. Det är kul nästan jämt... Enda fördelen med tv-haveriet är att jag satte igång att skriva mina utvecklingssamtal. Det hade jag knappast gjort annars en lördagkväll kl. 9... Jag ska nog fortsätta lite ikväll också. Sjukt att man är så beroende av tv:n. Visst vi har en liten i köket, men där sitter man ju inte. Man vill ju ligga i soffan och slökolla: ) Nu laddar jag inför kommande 4-dagarsvecka. Inte helt fel. Soligt ska det bli också!

Inga kommentarer: