torsdag 18 augusti 2011

Låg energinivå

Shit vad jobbigt det var att stiga upp idag. Klockan ringde 5.30. Då var jag långt ifrån pigg. Krävdes rejält med kaffe för att komma i form. Slutade 14.30. Kunde inte sätta mig ner för då skulle jag inte komma upp mer. Därför var det bara att köra på och inte känna efter. Ikväll har jag handlat så vi klarar oss hela helgen. Rutinen att handla på torsdagar och söndagar funkar verkligen bra. Vi har i stort sett inte behövt handla något där emellan.

Imorgon börjar jag 6.45. Undra hur pigg man är när klockan ringer? Men jag slutar kl. 14. Helgen kommer förhoppningsvis kännas längre än förra. Med tanke på att jag inte lämnade jobbet förrän 22.30 förra fredagen: ) Då cyklade jag hem lite lagom smålullig från after worken.

Jag längtar efter lördagens sovmorgon!!!

Inga kommentarer: