onsdag 3 augusti 2011

Lite av varje

Det blev kaffe i skogen idag. Några svampar såg jag inte till. Tur att man har sin iPhone och kan lyssna på radio. Jag var alltså med barnen i skogen när de byggde sin trädkoja.

Mannnen har jobbat idag också. På eftermiddagen åkte barnen och jag och badade. Skönt när de är så stora och klarar sig ganska bra själva. Det räcker med att jag sitter på bryggan och håller koll. Redo att hoppa i om något händer.

Ikväll har jag grillat kycklingfilé och gjort bakad potatis till. Det är ju riktigt gott. Glöms bort, faktiskt.

Imorgon blir det en dagsutflykt till sol och havbad. Prognosen ser lovande ut! Upp tidigt och slänga ihop en pastasallad, sen sticker vi.

Nu ska jag lägga mig och läsa min nya bok: Den du inte ser.

1 kommentar:

prylpinglan sa...

kan tipsa om yatzy appen till iphone om man får långtråkigt!