måndag 1 augusti 2011

Jag brukar ju inte göra så här, men...

...idag lägger jag in en outfit-bild : ) Jag bara älskar att skrota runt här hemma i dessa byxor. När det är varmt är de riktigt svala och sköna. Och för mig som har ljus hy och ska akta mig för solen passar dessa perfekt. Det var bara en liten klädparentes!



Hoppar istället över till ämnet Buddhor! På bloggen "Ting ute och inne" såg vi denna inspierande bilden. En sån sittande Buddha skulle vara snyggt ute i ett vattenbad. Vi körde en runda för att reka lite... Och vad hittar man?


Visst är det skrämmande? Menar de att folk köper sånt här?

Eller sånt här?


Jag kan tillägga att vi inte hittade något. Kanske ska starta upp en butik med snygga saker?


Här hemma pågår det utmätning. Mannen kollar lite, mäter lite, planerar lite och drömmer lite... Vi får se om det blir något med det hela.

Inga kommentarer: